《大黃蜂》- 拍給蠢人看的蠢戲

Katarina Prestor (方麗娜)
6 min readDec 23, 2018

認真,我好耐無試過係戲院出返黎之後係咁唔鐘意一套戲嘅。

但恭喜你呀!《大黃蜂》,你做到左!

因為我驚一陣間鬧得太長你無時間睇落去,所以我係呢度好簡短咁鬧一次先:

呢套戲呢,入面嘅所有角色,都係白痴黎;只有當觀眾白痴,先會咁樣寫劇本,先會咁樣處理D細節,先會咁樣描寫D奸角;而成件事最白痴嘅係,我居然比左一舊水真金百銀入去睇,所以話最白痴果個應該係我。

你睇我短短咁鬧左一段,就寫左四次「白痴」,你就可以想像到套戲其實係有幾咁白痴。

求其講少少你就知有幾咁白痴(有劇透,如果你想自己入場親身睇下佢有幾白痴,就唔好睇落去啦!):

1. 主角大黃蜂智力同一隻狗差唔多

嗱!呢套戲其實應該叫《領養小狗大黃蜂》,即係阿大黃蜂你堂堂一個軍人,一個戰士,你失憶啫?點解會變左隻狗仔?

--

--

Katarina Prestor (方麗娜)

Idea is bulletproof, but sorry, I am not. 意念是刀槍不入的,可惜,我不是。